تلویزیون ال جی 751 50 اینچ

Wiki Article


هر دو تلویزیون سونی از انواع فرمت های HDR پشتیبانی می کنند که شامل دالبی ویژن نیز می شود. علاوه بر آن، هر دو محصول از HDR10 و HLG نیز پشتیبانی می کنند اما کیفیت آنها تفاوت قابل توجهی دارد. این تفاوت کیفیت به میزان متفاوت روشنایی مربوط می شود که برای X80J به 405 نیت و برای X90J به 778 نیت می رسد که اختلاف قابل توجهی است.


یکی از تلویزیون های سری 8 سامسونگ، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU8000 محصول 2021 می باشد. این تلویزیون در کشور ما با مونتاژ اسلواکی (مدل کامل UE50AU8000UXTK) و مونتاژ مصر موجود می باشد. این تلویزیون همچنین از فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. فناوری Dolby Vision IQ بسته به شرایط نور محیط و ژانر محتوا آن را به صورت خودکار بهینه سازی می‌کند.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

همچنین دارا بودن گیرنده های DVB-T، DVB-T2 و بلوتوث از دیگر امکانات تلویزیون سونی 65A90J می باشد. یکی از مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است، NANO75 می باشد. این مدل در سایزهای متفاوتی بسته به سلیقه و نیاز کاربران طراحی گردیده است که در این بخش قصد داریم به اندازه 50 اینچ ان را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی‌های کامل آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون ال جی نانو seventy five برای اینکه نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد،در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


البته این معیار به صورت تقریبی است و برای تلویزیون های فورکی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب سایز مناسب تلویزیون با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ال جی در تلویزیون 75UH855V قابلیت Voice Search یا جستجوی صوتی را قرار داده تا بتوانید تنها با صدا و بدون استفاده به جستجوی زیاد اپلیکیشن یا فیلم مورد نظر خود را بیابید و این امر تجربه کار با این تلویزیون را بسیار لذت بخش می کند. سیستم عاملی که به لطف تغییراتی که در چند سال اخیر داشته توانسته روحی دوباره به تلویزیون های ال جی ببخشد و دوباره آن را وارد عرضه رقابت کند.البته ناگفته نماند که بعضی از کارشناسان معتقدند که ال جی به لطف این تغییرات از رقبای خود جلو زده است. 75UH855V همانند سایر تلویزیون های ال جی از سیستم عامل webos بهره می گیرد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

این تلویزیون مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون ال جی NANO80 است که در سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون UP8100 از سری UP81 است و با نام کامل 75UP81003LR نیز در بازار شناخته می شود. این تلویزیون در واقع مدل جدیدتر و هم رده با تلویزیون ال جی UN8100... تلویزیون مدل KE821S از سری تلویزیون‌های هوشمند UHD جی‌پلاس است که در چهار سایز 55، 65، 75 و 82 اینچ به بازار عرضه شده است. ظاهر پایه فلزی در تلویزیون‌های fifty five و 65 اینچی با تلویزیون‌های seventy five و eighty two متفاوت است.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


اگر بخواهیم تلویزیون های امروزی را با نمونه های قبلی مقایسه کنیم، باید بیان داشت که در نسل جدید فناوری های نوینی به کار گرفته شده که تجربه نمایش را فوق العاده می سازد. در سال 1934، تمام سیستمهای تلویزیونی الکترو مکانیکی دیگر خارج از مد شده بود. کمپل سوینتون یک نامه به مجله طبیعت در 18 ژوئن 1908م نوشت که در آن استفاده از اشعه کاتدی در تلویزیون الکتریکی که توسط کارل فردیناند براون اختراع شده بود را شرح داد. او نظریه داد که از پرتو الکترون هم در دوربین و هم در دریافت کننده استفاده شود، که می‌تواند بصورت الکترونیکی بچرخد و تصاویر متحرک تولید کند. او سخنرانی در رابطه با موضوعی در سال 1911م داشت و یک نمودار را نشان داد که هیچ کس ، حتی سوینتون ، نتوانست طرح او را بفهمد، سیستم او هیچ وقت ساخته نشد. ریموت کنترل تلویزیون سونی 65A90J بسیار حرفه‌ای طراحی شده است و از مواد با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

این شرکت کره ای با سعی و کوشش فراوان به درجه ای از کیفیت الکترونیک دست یافته است که محصولات ال جی دارنده تمامی استاندار های فنی و کیفی در سراسر جهان هستند و استفاده از کالا های ساخت ال جی برای هر کسی محبوب و لذت بخش است . فروشگاه بانه می با معرفی تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 به شما یکی از عالی و معرکه ترین انتخاب ها را در اختیار شما قرار می دهد . بیشتر تلویزیون های هوشمند ال جی از ریموت کنترل جادویی این شرکت برخوردار هستند.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


اگر اهل بازی کردن و فیلم دیدن هستید تلویزیون سونی بهترین انتخاب برای شماست چون حرکت و موشن را به بهترین نحو مدیریت می کند و اینپوت لگ بسیار پایین دارند. قابلیت بزرگنمایی تصویر یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون Sony می باشد که در آن موفق عمل کرده است و تصاویر تولید شده در آن فوق العاده واضح و روان هستند. تلویزیون سونی برای اتصال به کنسول PS4 و ایکس باکس وان بهترین انتخاب است و کاملا با کنسول هماهنگ می شود و کیفیت تصاویر فوق العاده ای را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال کیفیت تصویر در تلویزیون هستید سونی Sony اولین و بهترین انتخاب شماست. تلویزیون X75K یکی از تلویزیون های ارزان قیمت سونی در سال 2022 با صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K است.



بهتر است بگوییم صفحه‌نمایش تلویزیون 4K ال جی با مجهز شدن آن به فناوری نانوسل رنگ‌ها را آنچنان واضح و طبیعی نمایش می‌دهد که کیفیت تصویر خیره‌کننده در هر تصویر را به خوبی لمس می‌کنید. در حقیقت فناوری نانوسل رنگ‌ها را پردازش می‌کند و طول موج رنگ‌های سبز و قرمز را گسترش می‌دهد که با این کار سبب تولید مثل رنگ‌های واقعی می‌شود. وضوح تصویر یا همان رزولوشن تلویزیون از نکات مهم در زمان خرید تلویزیون سامسونگ، خرید تلویزیون ال جی و هر مارک دیگری است. هر چه رزولوشن تصویر بالاتر باشد تصاویر با کیفیت بهتر، وضوح بالاتر و جزئیات بیشتر پخش می‌شوند. تلویزیون‌های امروزی از نظر کیفیت تصویر بسیار ارتقا داده شده‌اند و با یکی از کیفیت‌های تصویری HD،Full HD و 4k به بازار فروش عرضه می‌شوند. بلندگوی دو کاناله با مجموع توان 20 وات و پشتیبانی از فرمت دالبی اتمس به شما امکان ایجاد صدای اولترا سراوند را خواهد داد و می توانید ریزترین جزئیات صئتی را در فیلم های سینمایی با کیفیت درک کرده و بشنوید.


تلویزیون ال جی 55 nano 75


این مدل یکی از تلویزیون های مناسب برای تماشای محتوای HDR است و از استاندارد جدید دالبی ویژن پشتیبانی میکند.... تلویزیون X7500H سایز sixty five اینچ یکی از تلویزیون های ارزان قیمت 2020 سونی می باشد. این تلویزیون به صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K شده است و قابلیت پخش محتوای HDR با فرمت های HLG ، HDR10 و Dolby Vision را دارد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

شما می‌توانید راحت‌ترین راه‌های کنترل تلویزیون ال‌جی را با این ویژگی‌ها در اختیار داشته باشید. قیمت تلویزیون ال‌جی 65UP75006 با توجه به گستره وسیع امکانات بسیار مناسب بوده و یک تلویزیون هوشمند با قیمت معقول و مناسب محسوب می‌شود. در وضوح تصویر مناسب این تلویزیون 4K ال‌جی هیچ شکی نیست، اما پس از کیفیت تصویر اغلب کاربران وضوح صدا را در معیارهای خرید تلویزیون قرار می‌دهند. به همین دلیل ال‌جی همواره تمام تلاش خود را برای عرضه تلویزیون‌هایی با کیفیت مناسب در بخش تصویر و صدا به کار می‌گیرد.


حسگر های 48، sixty four و 108 مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران برند های دیگر بکار رفته است. نانو ذراتی را ایجاد می‌کند که در نهایت موجب می‌شود تماشاگر، بیننده رنگ‌های خالص بر روی نمایشگر باشد. این تکنولوژی همچنین یک کیفیت تصویر 4K واقعی را ایجاد می‌کند که بیننده را کاملا در خود غرق می‌کند.


تلویزیون ال جی نانو 75


کالا هایی که برای شما ارسال می شوند حتما” توسط کارکنان ما تست می شوند . مشتری در هنگام خرید تا رسیدن کالا به دستش باید خانه باشد و پول اجناس را به صورت نقد همراه داشته باشد در غیر اینصورت کالا برگشت می خورد و در صورت ارسال مجدد هزینه ارسال به عهده مشتری است. یکی از مهمترین وجوه تمایز و تفاوت تلویزیون سونی X90J با X80J به پنل آنها مربوط می شود.


پس تصاویر و اصوات منتشر شده در تلویزیون نامبرده ، همواره از کیفیتی تماشایی بهره مند خواهند بود. این موضوع به این معنی است که فاصله بین فشردن دکمه و نمایش عکس العمل در این تلویزیون بسیار پایین است و به راحتی می توانید در بازی های خود برنده بازی باشید. با استفاده از تکنولوژی های فراوان کیفیت تصویر خوبی دارد و با نشان دادن یک تصویر واقعی بازی را برای شما هیجان انگیر می کند. در کنار یک تصویر خوب این تلویزیون مجهز به کیفیت صدای خوبی نیز است و باعث می شود تا از بازی های رایانه ای در جمع دوستان خود لذت ببرید. این تلویزیون با داشتن امکانات فراوان شرایط را برای یک بازی مهیج و زیبا فراهم می کند. امروزه به دلیل اینکه استفاده از بازی های رایانه ای زیاد شده است همه به دنبال استفاده از تلویزیون هایی هستند که برای بازی مناسب باشد.این مدل تلویزیون ال جی به دلیل داشتن زاویه دید گسترده ای که دارد شرایط را برایبازی های گروهیفراهم می کند.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

تلویزیون ال جی نانوسل مدل 2021 به پردازنده ی پرقدرت Quad Core Processor 4K مجهز شده است. این پردازنده از الگوریتم های یادگیری عمیق استفاده می کند تا بتواند محتوای قابل ارائه توسط تلویزیون را تحلیل کرده و در صورت نیاز بهبود دهد. درواقع، این پردازنده ی توانمند به طور خودکار صوت و تصویر را ارزیابی کرده و آن ها را برای ارائه ی بهترین کیفیت آماده می کند.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


این فناوری به کمک سنسوری که در تلویزیون ال جی UP8050 سایز 75 اینچ به کار رفته است شرایط نوری محیط را تشخیص داده و میزان روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به آن تنظیم میکند. تکنولوژی AI Brightness Control با کاهش نور به صورت هوشمند کنتراست تصویر را زمان پخش صحنه های تاریک بهبود میبخشد. همچنین با تنظیم هوشمند محتوای HDR در صحنه های تاریک جزییات دقیقتری از صحنه ها را به نمایش میگذارد.


اگر شما هم به دنبال یک تلویزیون شبیه به این هستید قطعاً تلویزیون های شیائومی گزینه مناسب شما هستند. تلویزیون‌های هوشمند ال جی از سیستم عامل webOS استفاده می‌کنند که به گفته بسیاری بهترین سیستم عامل در تلویزیون‌های هوشمند است. سیستم عاملی که در تلویزیون LG NANOCELL75 استفاده می شود WebOS نام دارد. این سیستم عامل به کاربران اجازه می دهد تا انواع APP ها وبازی های دلخواه شانرا روی تلویزیون نصب کنند.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

رویه‌ی این ریموت کنترل از جنس آلومینیوم بوده و در تاریکی نیز بسیار به خوبی قابل مشاهده است. ریموت کنترل تلویزیون 65A90J سونی کاملا خوش دست بوده و شما به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. بنابراین شما صدا را به صورت چند بعدی و در تمام فضای اطراف خود حس می‌کنید. به کمک این فناوری شما در قلب صحنه‌ها غرق می‌شوید و از گوش دادن به صدای تلویزیون 65A90J لذت می‌برید. با بهره‌گیری از این فناوری علاوه بر اینکه صدای خروجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. هنگام تماشای تلویزیون 65A90J سونی و به کمک فناوری‌های به کار رفته، شما تماشای صحنه‌‌های واقعی همراه با تصویر و صدای بسیار با کیفیت را تجربه خواهید نمود.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


در تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود، با پلتفرم های پخش مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید . FILMMAKER MODE با حفظ نسبت‌ های اصلی ، رنگ‌ ها و نرخ فریم ، صاف کردن حرکت را خاموش می‌ کند . این به طور دقیق دیدگاه اصلی کارگردان را ارائه می دهد ، بنابراین شما فیلم را همانطور که در نظر داشتند تجربه می کنید . تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 برای کنترل با دقت بسیار زیاد ال‌ ای‌ دی‌ های کوچک کوانتومی فوق‌ العاده ظریف و فوق‌ العاده اختصاصی ال جی طراحی شده است ، نور های فوق‌ العاده متمرکز و رنگ‌ های سیاه شدید را ارائه می‌ دهد . با 1.5 برابر مناطق روشنایی بیشتر از فناوری کوانتوم ماتریکس معمولی ، با پردازنده قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی کار می کند تا کنتراست فوق العاده و واضح ترین تصویر 4K را ارائه دهد ، می توانید بهترین و با کیفیت ترین تماشا را ببینید . برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف برای جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران خود سعی دارند از جدیدترین و به روز ترین فناوری ها جهت ارتقای کیفیت خروجی تصویر استفاده کنند.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


تلویزیون 2021 ال‌جی 65UP75006 دارای سیستم صوتی 2.zero کاناله متشکل از 2 عدد بلندگوی بسیار باکیفیت است. هر کدام از بلندگوهای تلویزیون قابلیت پخش صدایی 10 وات را دارند و مجموع صدای خروجی تلویزیون به 20 وات می‌رسد. سونی در سال 2021 از دو مدل X90J و x80J خود رونمایی کرد تا مشتریان بتوانند بر اساس مبلغ بودجه و نوع کارایی که از تلویزیون انتظار دارند تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه این مقاله به بررسی و تفاوت و مقایسه تلویزیون سونی X80J و تلویزیون سونی X90J خواهیم پرداخت تا ببینیم هر کدام از این مدل ها چه مزایای نسبت به یکدیگر داشته و میتوانند انتخاب بهتری باشند. از لحاظ کیفیت و قیمت تلویزیون سونی 4K هر دو مدل نسبت به امکانات و کیفیت تصویر از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.


تلویزیون seventy five اینچ با توجه به سایز بزرگ خود مخصوص محیط های بزرگ و تماشا از دور می باشد. تماشای فیلم ها و بازی ها در صفحه نمایش بزرگ 75 اینچی فوق العاده لذت بخش است. برای مثال می توان به تلویزیون seventy five اینچ ال جی، تلویزیون 75 اینچ سونی، تلویزیون 75 اینچ سامسونگ، تلویزیون 75 اینچ فیلیپس اشاره نمود. همچنین تکنولوژی ساخت صفحه نمایش تلویزیون های seventy five اینچ متنوع تر می باشد. برای مثال می توان به تلویزیون ال ای دی 75 اینچ، تلویزیون اولد 75 اینچ، تلویزیون منحنی seventy five اینچ و تلویزیون QLED با سایز seventy five اینچ اشاره نمود. همین تنوع بالا در تلویزیون های 75 اینچ یکی از دلایل محبوبیت آنها می باشد.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ

به لطف Multi View، دو محتوای متفاوت را به صورت همزمان روی نمایشگر seventy five اینچ اجرا کنید. شرکت سامسونگ ریموت کنترل SolarCell را که از نور خورشید تغذیه می‌کند برای این تلویزیون در نظر گرفته است. این ریموت نیازی به باتری‌های یکبار مصرف نداشته و از طریق میکروفون داخلی دستورات صوتی شما را اجرا می‌کند. با برنامه SmartThings دستگاه‌های هوشمند منزل را از طریق تلویزیون مدیریت کرده و به تنظیمات دسترسی داشته باشید.

Report this wiki page